یحیای شهید! تو جاودانه شدی

سلام و صلوات خدا بر یحیای شهید.  درود بر روح بلند اسطوره مقاومت و احیاگر آرمان قدس شریف.  «عزُّالقدس»! بهشت برین و همنشینی با هم‌رزمان شهیدت مبارک.
کد خبر: ۱۴۷۷۷۶۷
نویسنده محمد قادری / عضو شورای سردبیری
 
اسطوره مگر چه معنایی دارد جز آنچه تو بودی؟ وقتی بلندمرتبه‌ترین کلمات هم از وصف حماسه‌های جاودانه‌ات قاصرند...  
تو بی‌تردید همانی که زین پس نام و آوازه‌ات نه‌تنها در ذهن و دل کودک فلسطینی که در اقصی نقاط عالم و نزد همه آزادگان جهان حک خواهد شد!
خون سرخ تو بی‌شک رودخانه‌ای پرخروش خواهد شد که به دریای خون دیگر شهدای مظلوم و مقتدر مقاومت خواهد پیوست و بنیان ظلم و جور صهیونی را برخواهد کند. 
شک نکن یحیی! تو جاودانه شدی و روح بلندت ضربات کاری‌تری بر پیکر نحس و نجس صهیونیسم وارد خواهد کرد، چنانچه عزالدین قسام و شیخ احمد یاسین، عبدالعزیز رنتیسی، فتحی شقاقی، اسماعیل هنیه و سیدالشهدای مقاومت سیدحسن نصرا... . 
مگر سردار شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی خطاب به آمریکای پلید و صهیونیسم خبیث نگفت که‌؛ «این جنگ را شما شروع می‌کنید اما پایانش را مارقم خواهیم زد»، پس مطمئن باش که پرچمت برزمین نخواهد ماند، چنانچه پرچم شهید هنیه را هم تو بر دوش گرفتی. 
بگذار العربیه، الحدث و عکاظ سعودی یا شاید هم یهودی،همگام با اربابان غربی ــ صهیونیستی خود بر خون تو رقص شادی کنند و نمک بر زخم دل ما بپاشند که اگر غیر از این بود باید تعجب می‌کردیم. 
یحیای غیور! غیرت عربی را این‌بار تو در قامت پیرو راستین حیدر کرار برایمان معنا کردی نه آن رجاله‌های دون‌صفتی که عشق‌شان رقص شمشیر با نوادگان چشم‌آبی و موطلایی بنی‌امیه است و به‌راحتی چشم بر پرپر شدن زن و کودک فلسطینی و لبنانی در آتش کینه‌ اخلاف بنی‌النضیر و بنی‌قریظه می‌بندند تا مبادا کیف‌شان ناکوک شود. 
ما اما اینجا در این مقطع از تاریخ، همچنان باور داریم به راه و مرام تو و دوستان شهیدت. ما باور داریم که مسیر پر رنج و درد هزار و چندصدساله امت محمد(ص) بی‌دلیل به این نقطه نرسیده است. خدای ما وشما همان خدای ابراهیم خلیل، موسای کلیم و عیسای مسیح است که اراده کرد برج‌وباروی نمرودیان و فرعونیان را بر هم زند و یهودای اسخریوطی را به سزای خیانتش برساند. 
آری! خدای ما و شما همان خدایی است که اجازه نداد خون سرخ حسین(ع) از پس تمام نامردی‌ها و دنیاطلبی‌های اهل کوفه و شام بی‌سرانجام بماند. پس تردیدی نداریم که سرنوشت نتانیاهو، بایدن و ترامپ هم همان سرنوشتی است که معاویه و یزید داشتند و کاخ‌های ظلم‌شان به مزبله تاریخ تبدیل شد. 
و امروز چنانچه تو بر عهدت پایدار ماندی و مردانه خون خود را در کانونی‌ترین نقطه تلاقی حق و باطل به پای درخت تنومند مکتب سرخ اسلام ناب ریختی، ما هم بر این عهد خواهیم ماند تا کار ناتمام تو و همه شهدای راه حق از ابتدا تاکنون را بی‌وقفه ادامه دهیم تا آرمان قدس عزیز به‌عنوان «کلید رمزآلود ظهور» هرچه زودتر محقق شود و چشم و گوش مستضعفان عالم به قامت رعنای موعود آخرالزمان و ندای دلربای «انا المهدی» او منور شود. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها